VRAAG & ANTWOORD

-Het artikel wat ik zoek is uitverkocht, Komt dit weer terug op vooraad? Het verschilt per product of een artikel terug op voorraad komt. Wij proberen vaak en wisselend assortiment te bieden. Wel zijn wij van een aantal merken official dealer, en kunnen altijd voor u iets bestellen bij onze leverancier.

-Kan ik mijn bestelling wijzigen? Online een bestelling wijzigen is – na plaatsing – helaas niet mogelijk.  Uiteraard kun je bij verandering wel altijd contact opnemen met onze klantenservice info@marlivdream.nl

-Kan ik mijn verzendadres wijzigen? Dit is na plaatsing van de bestelling niet meer mogelijk. Daar wij ernaar streven de goederen zo snel mogelijk te verpakken/verzenden.

-Hoe gebruik ik een kortingscode? Zodra je je winkelwagen hebt gevuld en doorgaat naar kassa verschijnt er een overzicht waar je onder andere je gegevens invult. Indien je in het bezit bent van een kortingscode kun je deze gebruiken door de code in te voeren in het scherm kortingscode en vervolgens te klikken op toepassen. De code wordt automatisch doorgevoerd.

-Naar welke landen verstuurt Marliv? Wij versturen in principe overal heen. U kunt contact met ons opnemen, voor exacte verzendkosten. Binnen de eu is dit €10,- tot 2 kg. €18,- van 2 tot 10 kg.

-Hoe retourneer ik mijn bestelling?  Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Marliv heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 8 dagen na factuurdatum.

U dient wel het retourformulier in te vullen, en bij te voegen. En het aankoopbewijs.
Retourneren van gepersonaliseerde/afgeprijsde artikelen is niet mogelijk.

Marliv Dream

Wannerstraat 19

6413 EV Heerlen

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening welke ingevuld is op het retourformulier. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.

Houd er rekening mee dat wij retourzendingen alleen in behandeling nemen als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

-Hoe kan ik een artikel omruilen?  Wil je een item omruilen, omdat je liever een andere maat of kleur hebt? Geen probleem. Volg onze normale retourprocedure, maar geef op het retourformulier aan welke maat of kleur je wilt ontvangen.

-Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt? Neem contact op met onze klantenservice info@marlivdream.nl, Op werkdagen zorgen wij binnen 24 uur voor een passende oplossing.

-Krijg ik het totaalbedrag retour? Na ontvangst van je retourzending, storten wij het bedrag direct terug op het rekeningnummerwelke ingevuld is op het retourformulier. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.

De verzend/retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

-Tot slot... Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met  onze klantenservice info@marlivdream.nl

© 2014 - 2017 Marliv Dream | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel